E-kniha: Kalisthenika trénování s vlastní vahou – Václav Pochobradský2020-01-21T18:01:25+01:00

Trénování s vlastní vahou se právě stalo dostupnější

Naučte se vytvořit trénink s vlastní vahou přímo pro sebe, podle vaší silové úrovně, časových možností a co je nejdůležitější, podle vašich cílů.

Předobjednat

TRÉNUJETE S VLASTNÍ VAHOU?

TAK TOHLE JE PRO VÁS

Pokud trénujete s vlastní vahou, možná vám následující tvrzení budou připadat povědomá:

Nevíte jak sestavit tréninkový plán a jak se posouvat dál

Informace jsou roztroušené po celém internetu a vy nevíte čemu věřit

Potřebujete průvodce, který vás naučí jak si sestavit trénink přímo na tělo

A přesto je v českém či slovenském jazyce problém najít kvalitní informace o trénování s vlastní vahou.

V podstatě zde máme k dispozici pouze pár knih a u značné části z nich jejich tréninkové principy nedopovídají aktuálním studiím.

A pokud se snažíte vydolovat informace z youtube, většinou najdete jen útržkovité informace a musíte si dávat pozor, jestli jsou z kvalitního zdroje.

Co kdyby existoval jeden zdroj informací, který by vám pomohl pochopit, jak na trénování s vlastní vahou?

Zdroj, který by vám pomohl naučit se vytvářet tréninky, zvládnout pokročilé cviky, porazit stagnaci a dokonce podle toho trénovat ostatní?

Pravda je taková, že je pouze jedna cesta, aby tohle všechno bylo možné, a to je:

Kniha o trénování s vlastní vahou.

Pochopit celou problematiku okolo trénování s vlastní vahou je nejefektivnější cesta k tomu, abyste dosáhli svých vysněných cílů.

A proto jsem se rozhodl vytvořit knihu, která vám s tímto pomůže.

Představuji vám ebook:

KALISTHENIKA

TRÉNOVÁNÍ S VLASTNÍ VAHOU PRO ZAČÁTEČNÍKY A POKROČILÉ

Už neztrácejte čas a nezažívejte frustraci tím, že si nejste jisti co, proč a jak trénovat pro co nejlepší výsledky a udělejte změnu ještě dnes.

Kalisthenika kniha

CO MŮŽETE OČEKÁVAT

V knize toho najdete mnohem víc, ale tohle je základ, který můžete očekávat:

JAK SESTAVIT TRÉNINK

V knize nenajdete jeden trénink pro všechny, ale kniha vás provede sestavením tréninkového plánu krok za krokem a vůbec nezáleží na tom, jaké máte zkušenosti. Můžete být naprostý začátečník nebo pokročilý atlet.

METODY PROGRESU

Začínáte trénovat? Pak si v knize najdete, jak se každý trénink posouvat jednoduše dále.  Pokud už jste pokročilý atlet, pak je na čase nasadit periodizaci tréninku ve formě light/heavy nebo DUP. Naučíte se porazit stagnaci.

POKROČILÉ CVIKY

Pokud už ovládáte s přehledem základní cviky, můžete se vrhnout na pokročilé, jako je shyb na jedné ruce, front lever, back lever ale i planche. U všech cviků najdete správnou pozici lopatek a doplňkové cviky, které můžete nasadit.

TABULKA SE CVIKY

Pro usnadnění a pochopení, jak jsou cviky náročné, najdete v knize tabulku se všemi cviky a jejich silovou úroveň. Podle toho budete vědět, jak na tom jste a jakým cvikem byste měli pokračovat.

JAK ZAČÍT CVIČIT

Jste úplný začátečník a nemůžete se k trénování “dokopat”? V knize najdete tipy, jak se do toho naplno pustit. Není jednoduché začít a vytrvat, ale pokud to dokážete, nebudete toho litovat.

CVIKY A JEJICH TECHNIKA

Každý cvik, který v knize najdete, má popsanou správnou techniku, nastavení lopatek ve formě fotografií nebo digitálního panáka pro co nejvěrnější vyobrazení techniky cviku.

Běžte za svými sny hned od začátku roku 2020!

Předobjednat

KNIHA JE URČENA PRO

ÚPLNÉ ZAČÁTEČNÍKY

Protože si budete trénink vytvářet přímo na tělo, nezáleží na tom, jaké máte nebo nemáte zkušenosti. Kniha vás provede vším, co je potřeba vědět a naučí vás jak k tomu přistupovat. To samé platí i pro pokročilé atlety.

ATLETY

Trénujete kalistheniku nebo street workout? V této knize se naučíte, jak kvalitně provádět silový trénink a jaké cviky a progrese na sebe navazují pro nekončící pokrok. Už nebudete vymýšlet jaký cvik nasadit jako další.

VYTRVALOSTNÍ SPORTOVCE

Čím máte větší sílu, tím vzniká větší potenciál pro vytrvalost. Proto je silový trénink s vlastní vahou dobrý jako doplněk k ostatním vytrvalostním sportům, ať už se jedná o běh, parkour nebo třeba bojové sporty.

ZMĚNU POSTAVY

Silový trénink má na tělo velmi dobrý vliv. V případě, že chcete zhubnout, může vám pomoci se zrychlením metabolismu až na 38 hodin a také budete vypadat se svaly mnohem lépe, než když pouze zhubnete tuk.

KULTURISTY

Trénujete v posilovně, ale rádi byste vyzkoušeli kalistheniku? Nechce se vám přecházet čistě na trénink s vlastní vahou? V knize se naučíte jak kombinovat trénink se zavážím a kalistheniku pro efektivní výsledky.

TRENÉRY

Chcete začít trénovat kalistheniku, ale nevíte kde čerpat vědomosti? Věřím, že vám tato kniha poskytne dostatek informací, abyste se do toho mohli pustit naplno. (POZOR k trénování musíte mít osvědčení).

CO SI MYSLÍ KLIENTI

Sestavte si trénink podle vaší úrovně a hlavně cílů!

Předobjednat
torzo

PŘIPRAVTE SE NA ZMĚNU

Kalisthenika kniha

Dostupné v únoru 2020

Elektronická verze knížky

Formát PDF, MOBI, ePUB

Bonusy ihned ke stažení

Garance vrácení peněz

700

PŘEDOBJEDNAT

Zabezpečená platba

Václav Pochobradský

Kdo je Václav Pochobradský

Certifikovaný trenér, zakladatel Body-Weight

Ahoj, já jsem Vašek a chci pomoci co nejvíce lidem a sportovcům jako vy, aby dosáhli vysněné přeměny těla a naučili se cviky s vlastní vahou.

Strávil jsem posledních několik let studováním, optimalizováním a hlavně testováním principů v kalisthenice.

Mohu Vám dát k dispozici tréninky a nástroje, kterými dosáhnete svých cílů.

BONUSY KE KNIZE ZDARMA

Všechny bonusy dostanete k dispozici ihned po vyřízené objednávky, pokud vyberete platbu přes platební bránu, můžete je mít do 5 minut.

Pracovní tabulky používané klienty

V excel tabulkách najdete:

  • Šablonu pro fullbody tréninkový plán, který si vytvoříte pomocí knížky
  • Šablonu pro tréninkový log, kam si můžete zapisovat váš progres ve cvičení
  • Šablonu pro celkový přehled dodržování tréninkového plánu a ostatních aktivit

Každý si přijde na své

V tabulkách ještě najdete:

  • Šablonu pro tréninkový plán ve formě splitu a k tomu odlišný tréninkový log
  • Šablonu pro vytvoření kladných návyků jako je trénování nebo dodržování rozvrhu
  • Šablonu pro měření těla a pro zaznamenání vašich cílů spojených s kalisthenikou

Flexibilita v kalisthenice

  • 27 cviků od hlavy až po chodidla zaměřených na celé tělo a trénování s vlastní hlavou v PDF.
  • Všechny cviky je možné odcvičit s minimálním vybavením, postačí kousek prostoru na zemi a židle.
  • Pár cviků obsahuje více alternativ za použití hrazdy či jiného vybavení.
  • U každého cviku najdete jednoduchý popisek, jak cvik provést a případně jak usnadnit, či ztížit jeho provedení.

30 denní garance

Získejte knihu a já vám dám 30 denní garanci vrácení peněz.

Pokud náhodou po přečtení knížky zjistíte, že to není nic pro vás, vrátím vám peníze zpět.

Není v tom žádný háček. Svou knížkou jsem si absolutně jistý.

Odpovědnost beru na svá bedra. Nemůžete nic ztratit, můžete jen získat.

RECENZE KLIENTŮ A FANOUŠKŮ

“Zavedená rutina v kalisthenice do mého tréninkového plánu mi pomohla ve zpevnění těla, v postoji, úderu i kopu..”

Viktor Beran

Při sportu, který dělám, je síla důležitým faktorem, který je často opomíjený.

U Kickboxu musí atlet zapojit celé tělo, a proto je cvičení vlastní vahou ideální cesta, jak ji získat.

Zavedená rutina v kalisthenice do mého tréninkového plánu mi pomohla ve zpevnění těla, v postoji, úderu i kopu.

Jsem mnohem stabilnější, rychlejší a údery jsou stejně silné i v delších kombinacích.

Viktor Beran, Instagram

Několikanásobný Mistr světa, Světových pohárů i Republiky v Kickboxu. Více najdete zde.

PŘIPRAVTE SE NA ZMĚNU

Kalisthenika kniha

Dostupné v únoru 2020

Elektronická verze knížky

Formát PDF, MOBI, ePUB

Bonusy ihned ke stažení

Garance vrácení peněz

700

PŘEDOBJEDNAT

Zabezpečená platba

Už neztrácejte čas tím, že si nejste jisti co, proč a jak trénovat.

Předobjednat

FAQ

Často kladené otázky a jejich odpovědi:

Kdy bude kniha k dispozici a kde si ji stáhnu?2019-11-18T11:33:13+01:00

Kniha bude k dispozici v lednu 2020 a hned po jejím dokončení vám přijde odkaz ke stažení na email.

Vyjde někdy tato kniha v tištěné verzi?2019-11-21T12:59:35+01:00

Ze začátku bude k dispozici pouze elektronická verze v PDF, MOBI a ePUB. Pokud bude velký zájem, budu to řešit během roku.

Jedná se pouze o elektronickou verzi knihy?2019-11-18T11:35:28+01:00

Momentálně jde zakoupit pouze elektronická verze knihy v PDF, MOBI a ePUB.

Dostanu bonusy hned, nebo až s knihou?2019-11-18T11:35:48+01:00

Body-Weight pracovní tabulky a flexibilitu dostanete k dispozici okamžitě po vyřízení objednávky. Pokud provedete platbu před platební bránu, budete je mít k dispozici do pár minut.

Jste připraveni pustit se do trénování naplno?

Kniha “KALISTHENIKA: TRÉNOVÁNÍ S VLASTNÍ VAHOU PRO ZAČÁTEČNÍKY A POKROČILÉ” vás naučí jak efektivně trénovat kalistheniku. Získáte ucelený zdroj informací. Chcete mít jistotu, že jdete po správné cestě?

ANO, mám zájem
NE, poradím si sám