JSI PŘIPRAVENÝ POSUNOUT SE DÁL?

Nasaď tréninkový plán navržený pro nabírání svalů a zvyšování síly, který můžeš trénovat i z domova.

Otestuj svoji sílu, vyber si cviky a okamžitě začni trénovat.

Mám zájem

CHCEŠ NABRAT SVALY A ZVÝŠIT SÍLU S MINIMEM VYBAVENÍ?

Pokud jsi jako ostatní, určitě ti trénink s vlastní vahou pomohl zpevnit tělo a zesílit v základních cvikách.

A to je správná cesta, protože je potřeba nejdříve vytvořit základ, na kterém se dá stavět.

Zde bohužel mnoho sportovců narazí na obrovský problém…

Neví, jak pokračovat dál. Dost často zůstanou u základních cviků a pořád je opakují dokola s jiným úchopem nebo do svého tréninku přidávají příliš náročné cviky a začínají pracovat na úrazu.

Možná víš, o čem mluvím?

Měsíce nebo i roky utíkají, ale takoví sportovci stále stojí na místě, i když už investovali peníze do různých pomůcek, vybavení, suplementů, a hlavně hromadu času do trénování, ale výsledky tomu bohužel neodpovídají.

To vše vede k tomu, že dříve nebo později to vzdají.

Naštěstí tobě se to stát nemusí, představ si tréninkový plán, který si upravíš na míru podle své silové úrovně, a začneš trénovat jako pokročilý.

gymnastické kruhy

PO ZÁKLADECH JE ČAS ZAČÍT TRÉNOVAT JINAK

Musíš se vymanit ze začátečnické úrovně

Musíš nasadit pokročilé cviky a metody

Musíš začít trénovat jako pokročilý

Tvoje hlavní starost jako sportovce s vlastní vahou by mělo být trénovat co nejefektivnější trénink, který přinese výsledky v co nejkratším čase.

Ale sestavit něco takového není žádná sranda, pokud nemáš čas se tomu věnovat na “plný úvazek”.

Musíš si udělat svůj vlastní průzkum této problematiky, ideálně přečíst několik knih, naučit se vše o těle, vybrat efektivní postupy, vyřadit cviky a metody, které nemá smysl zařazovat, otestovat co funguje a mnohem více.

Proto jsem se rozhodl, že vytvořím tréninkový plán pro každého, kdo se chce posouvat dál a chce začít trénovat na pokročilé úrovni.

Představuji…

ATHLETE PRO

Program navržený pro nabírání svalů a zvyšování síly 

Tréninkový plán si upravíš na míru podle tvé silové úrovně a tvého týdenního rozvrhu.

Mám zájem

CO MŮŽEŠ OČEKÁVAT

Trénink na celé tělo

Tréninkový plán obsahuje cviky na celé tělo, včetně nohou a lýtek, které jsou často opomíjené. Plán je vytvořený na 21-42 týdnů, podle tvých zkušeností.

Systém výběru cviku

Program má jednoduchý systém, ve kterém si vybereš cviky podle tvé silové úrovně. Takže se nemůže stát, že pro tebe bude něco moc lehké nebo naopak těžké.

Trénuj z domu

K tréninku stačí pouze kruhy, prostor na podlaze, stěnu, židle a možnost zakotvit nohy pod těžkou skříň či postel. Hrazda je volitelná, ale také se může u různých cviků využít.

Zásobník cviků v PDF

Cviky jsou ve formě digitálního panáka, pro co nejvěrnější vyobrazení techniky. Obsahují, jak na správnou techniku a pozici lopatek, včetně detailního popisu techniky

Tabulky pro tvůj progres

K dispozici dostaneš tabulky, abys zaznamenal tvůj výběr cviků a tabulky pro zápis tvého pokroku během trénování a tabulky pro měření těla a vážení.

Online podporu

Když ti nebude něco jasné nebo budeš chtít zkontrolovat techniku cviků, jsem tu pro tebe k dispozici ve FB skupině nebo na emailu. Neváhej mě kontaktovat.

ATHLETE PRO

Athlete PRO:

Ebook o programu (PDF)

Trénink (EXCEL a PDF)

Zásobník cviků (PDF)

Pracovní tabulky (EXCEL)

Zdarma získáte:

Flexibilita a mobilita (PDF)

Online podpora (EMAIL)

Garance vrácení peněz

1199

objednat

Zabezpečená pokladna

Populární

ATHLETE PRO + E-KNIHA

Athlete PRO:

Ebook o programu (PDF)

Trénink (EXCEL a PDF)

Zásobník cviků (PDF)

Pracovní tabulky (EXCEL)

E-kniha Kalisthenika:

Formáty PDF, ePUB a MOBI

393 stránek a 135 cviků

Pracovní tabulky (EXCEL)

Tabulky se cviky (EXCEL)

Zdarma získáte:

Flexibilita, mobilita, podpora a garance

NORMÁLNĚ 1989Kč

UŠETŘI 30%

1390

objednat

Zabezpečená pokladna

Program je navržený tak, aby se dal trénovat s minimem vybavení

kliky na kruzích

JEDNODUŠE SI UPRAV TRÉNINK NA MÍRU