Athlete PRO: Tréninkový plán pro pokročilé2021-11-29T00:03:32+01:00

JSI PŘIPRAVENÝ POSUNOUT SE DÁL?

Nasaď tréninkový plán navržený pro nabírání svalů a zvyšování síly, který můžeš trénovat i z domova.

Otestuj svoji sílu, vyber si cviky a okamžitě začni trénovat.

Mám zájem

CHCEŠ NABRAT SVALY A ZVÝŠIT SÍLU S MINIMEM VYBAVENÍ?

Pokud jsi jako ostatní, určitě ti trénink s vlastní vahou pomohl zpevnit tělo a zesílit v základních cvikách.

A to je správná cesta, protože je potřeba nejdříve vytvořit základ, na kterém se dá stavět.

Zde bohužel mnoho sportovců narazí na obrovský problém…

Neví, jak pokračovat dál. Dost často zůstanou u základních cviků a pořád je opakují dokola s jiným úchopem nebo do svého tréninku přidávají příliš náročné cviky a začínají pracovat na úrazu.

Možná víš, o čem mluvím?

Měsíce nebo i roky utíkají, ale takoví sportovci stále stojí na místě, i když už investovali peníze do různých pomůcek, vybavení, suplementů, a hlavně hromadu času do trénování, ale výsledky tomu bohužel neodpovídají.

To vše vede k tomu, že dříve nebo později to vzdají.

Naštěstí tobě se to stát nemusí, představ si tréninkový plán, který si upravíš na míru podle své silové úrovně, a začneš trénovat jako pokročilý.

gymnastické kruhy

PO ZÁKLADECH JE ČAS ZAČÍT TRÉNOVAT JINAK

Musíš se vymanit ze začátečnické úrovně

Musíš nasadit pokročilé cviky a metody

Musíš začít trénovat jako pokročilý

Tvoje hlavní starost jako sportovce s vlastní vahou by mělo být trénovat co nejefektivnější trénink, který přinese výsledky v co nejkratším čase.

Ale sestavit něco takového není žádná sranda, pokud nemáš čas se tomu věnovat na „plný úvazek“.

Musíš si udělat svůj vlastní průzkum této problematiky, ideálně přečíst několik knih, naučit se vše o těle, vybrat efektivní postupy, vyřadit cviky a metody, které nemá smysl zařazovat, otestovat co funguje a mnohem více.

Proto jsem se rozhodl, že vytvořím tréninkový plán pro každého, kdo se chce posouvat dál a chce začít trénovat na pokročilé úrovni.

Představuji…

ATHLETE PRO

Program navržený pro nabírání svalů a zvyšování síly 

Tréninkový plán si upravíš na míru podle tvé silové úrovně a tvého týdenního rozvrhu.

Mám zájem

CO MŮŽEŠ OČEKÁVAT

Trénink na celé tělo

Tréninkový plán obsahuje cviky na celé tělo, včetně nohou a lýtek, které jsou často opomíjené. Plán je vytvořený na 21-42 týdnů, podle tvých zkušeností.

Systém výběru cviku

Program má jednoduchý systém, ve kterém si vybereš cviky podle tvé silové úrovně. Takže se nemůže stát, že pro tebe bude něco moc lehké nebo naopak těžké.

Trénuj z domu

K tréninku stačí pouze kruhy, prostor na podlaze, stěnu, židle a možnost zakotvit nohy pod těžkou skříň či postel. Hrazda je volitelná, ale také se může u různých cviků využít.

Zásobník cviků v PDF

Cviky jsou ve formě digitálního panáka, pro co nejvěrnější vyobrazení techniky. Obsahují, jak na správnou techniku a pozici lopatek, včetně detailního popisu techniky

Tabulky pro tvůj progres

K dispozici dostaneš tabulky, abys zaznamenal tvůj výběr cviků a tabulky pro zápis tvého pokroku během trénování a tabulky pro měření těla a vážení.

Online podporu

Když ti nebude něco jasné nebo budeš chtít zkontrolovat techniku cviků, jsem tu pro tebe k dispozici ve FB skupině nebo na emailu. Neváhej mě kontaktovat.

ATHLETE PRO

Athlete PRO:

Ebook o programu (PDF)

Trénink (EXCEL a PDF)

Zásobník cviků (PDF)

Pracovní tabulky (EXCEL)

Zdarma získáte:

Flexibilita a mobilita (PDF)

Online podpora (EMAIL)

Garance vrácení peněz

NORMÁLNĚ 1190Kč

UŠETŘI 16%

999

objednat

Zabezpečená pokladna

Populární

ATHLETE PRO + E-KNIHA

Athlete PRO:

Ebook o programu (PDF)

Trénink (EXCEL a PDF)

Zásobník cviků (PDF)

Pracovní tabulky (EXCEL)

E-kniha Kalisthenika:

Formáty PDF, ePUB a MOBI

393 stránek a 135 cviků

Pracovní tabulky (EXCEL)

Tabulky se cviky (EXCEL)

Zdarma získáte:

Flexibilita, mobilita, podpora a garance

NORMÁLNĚ 1980Kč

UŠETŘI 30%

1380

objednat

Zabezpečená pokladna

Program je navržený tak, aby se dal trénovat s minimem vybavení

kliky na kruzích

JEDNODUŠE SI UPRAV TRÉNINK NA MÍRU

Trénink obsahuje cviky na celé tělo včetně nohou a lýtek

support na kruzích

MATERIÁLY A BONUSY ZDARMA

Ebook o programu

Vše, co potřebuješ vědět o tréninku

V ebooku najdeš všechny informace potřebné k co nejrychlejšímu nasazení tréninku.

Vybereš si split, kdy v týdnu budeš trénovat, a hlavně cviky pro tebe vhodné.

Dále jak provést měření a vážení a také v krátkosti o stravování a další důležité informace.

Tréninkový plán

Na celé tělo včetně nohou a lýtek.

Tréninkový plán má 3 úrovně, a každá trvá 7 týdnů včetně deloadu.

Každou úroveň můžeš projet dvakrát za sebou, takže celkově 42 týdnů.

Do tabulek si zapíšeš obtížnost, kterou nasadíš, abys měl o všem přehled.

Zásobník cviků

Cviky mají detailně vyobrazenou techniku.

Každý cvik je detailně vyobrazený a má popsanou techniku provedení.

Cviky jsou rozdělené do kategorií, jak na sebe silově navazují.

Předtím než trénink nasadíš, vybereš si takovou obtížnost, která ti bude vyhovovat.

Pracovní tabulky

Tabulky pro zápis pokroku a měření

V tabulkách najdeš tréninkový log na zápis tvého pokroku.

Dále si budeš v určitých intervalech zaznamenávat měření těla a váhy.

Tabulky ti pomůžou mít přehled o všem důležitém, abys ses posouval vpřed.

Flexibilita

Základní protažení na celé tělo.

27 cviků od hlavy až po chodidla zaměřených na celé tělo a trénování s vlastní hlavou.

Všechny cviky je možné odcvičit s minimálním vybavením, postačí kousek prostoru na zemi a židle.

U každého cviku najdeš jednoduchý popisek, jak cvik provést.

Zahřátí a mobilita

Cviky na zmobilizování a zahřátí těla.

20 cviků, které ti pomůžou zahřát se a zmobilizovat celé tělo před náročným tréninkem.

Mobilita ti pomůže zvýšit rozsah pohybu u často zkrácených svalů ze sedavého stylu života.

7 nácviků pozic, které tě naučí správné držení těla a připraví na náročné cviky.

VÝBĚR CVIKŮ JE NA TOBĚ

Při výběru cviků budeš mít k dispozici zásobník cviků rozdělený na kategorie, ve kterých najdeš cviky, jak na sebe silově navazují, proto se nemůže stát, že bys v tréninku něco nezvládl nebo by něco bylo naopak moc lehké.

U každého silového cviku najdete jeho úroveň, název, provedení ve formě digitálního panáka, pro co nejvěrnější vyobrazení cviku a detailní popis s provedením.

ATHLETE PRO

Athlete PRO:

Ebook o programu (PDF)

Trénink (EXCEL a PDF)

Zásobník cviků (PDF)

Pracovní tabulky (EXCEL)

Zdarma získáte:

Flexibilita a mobilita (PDF)

Online podpora (EMAIL)

Garance vrácení peněz

NORMÁLNĚ 1190Kč

UŠETŘI 16%

999

objednat

Zabezpečená pokladna

Populární

ATHLETE PRO + E-KNIHA

Athlete PRO:

Ebook o programu (PDF)

Trénink (EXCEL a PDF)

Zásobník cviků (PDF)

Pracovní tabulky (EXCEL)

E-kniha Kalisthenika:

Formáty PDF, ePUB a MOBI

393 stránek a 135 cviků

Pracovní tabulky (EXCEL)

Tabulky se cviky (EXCEL)

Zdarma získáte:

Flexibilita, mobilita, podpora a garance

NORMÁLNĚ 1980Kč

UŠETŘI 30%

1380

objednat

Zabezpečená pokladna

30 denní garance vrácení peněz

Není v tom žádný háček. Trénink je navržený tak, aby ho mohl trénovat opravdu každý, kdo už zvládá základy.

Pokud však zjistíš, že i tak to není nic pro tebe, vrátím ti peníze zpět.

Odpovědnost beru na svá bedra. Nemůžeš nic ztratit, můžeš jen získat.

FAQ

Kde program stáhnu a v jakém programu mohu otevřu?2021-06-21T10:52:50+02:00

Po dokončení objednávky, vám vše přijde na email, který jste zadali při objednávce.

Obdržíte PDF, EXCEL a RAR soubory. PDF můžete otevřít např. v Adobe acrobat readeru, který existuje na většině platformách. XLSX můžete otevřít v Excelu nebo Google sheets.

Soubor RAR umí nativně otevřít MAC, Windows a IOS, na android si musíte stáhnout například winrar.

Má pro mě tento trénink smysl, když už mám e-knihu Kalisthenika?2021-03-28T10:58:05+02:00

Trénink je samozřejmě založený na stejných principech, které najdeš v e-knize, ale najdeš v něm několik úplně nových cviků, které se mi už do e-knihy nevešli.

Také se v tom tréninku více zaměřuji na nohy. Pokud chceš tréninkový plán, který můžeš okamžitě nasadit, určitě toho litovat nebudeš.

Naučím se pomocí tohoto programu různé pokročilé cviky?2021-03-28T10:58:49+02:00

Program je navržený tak, aby každý, kdo zvládá základní cviky mohl pokračovat dál v nabírání svalů a zvyšování síly. Posune tě vpřed za cviky jako planche, front lever, shyb na jedné ruce či klik ve stojce, není však zaměřený na jejich naučení. Na každý tento cvik je ve většině případů nutné se specializovat a upravit podle toho celý trénink.