Jak nabrat svaly, zhubnout tuky a naučit se cviky s vlastní vahou

Zjistěte, jak trénovat kalistheniku, stravovat se jako sportovec a získejte postavu vašich snů…

Vašek Pochobradský kalisthenika

Zní vám něco z toho povědomě?

Cítíte se zmatení z velkého množství informací a nevíte, jaké metody jsou efektivní a funkční.

Už dobu trénujete s vlastní vahou nebo se závažím, ale stagnujete či stojíte na místě bez výsledků.

Snažíte se stravovat zdravě, ale i přesto se vám nedaří zhubnout tuky nebo nabrat svaly.

Zde je hlavní kámen úrazu

Trénink, který nenavyšuje obtížnost

Možná také máte v okolí nějakého nadšence do posilování, o kterém víte, že cvičí dlouhodobě. Ale vzhledem k tomu nemusí vůbec tak vypadat.

Může mít přebytečný tuk, nebo nemá takové svaly, jaké by člověk očekával.

Jak je možné, že někdo trénuje mnoho let, ale pořád vypadá skoro stejně?

Velmi často je to způsobené samostatným tréninkovým plánem:

  • Lidé, kteří nemají tréninkový plán. Přijdou na workout hřiště, udělají si pár shybů a kliků a jdou pryč.
  • Sportovci, kteří trénují např. kruhové tréninky, kde mají pár cviků za sebou a opakují dokola.
  • Nakonec tu mohou být lidé, kteří nemají čas řešit, co mají trénovat, tak raději nedělají vůbec nic.

Problém u těchto přístupů je, že neaplikují PROGRESIVNÍ ZATÍŽENÍ, to znamená, že provádějí tréninky bez snahy zvyšovat jejich obtížnost.

Opakují pořád stejný trénink dokola, tělo si na něj dávno zvyklo a nemá potřebu zvyšovat sílu nebo svalovou hmotu.

Je nezbytné neustále ZVYŠOVAT OBTÍŽNOST TRÉNINKU!

Trénink musí jít naproti vašim cílům

Když jsem začínal posilovat, byl mi doporučen kulturistický split, který každou svalovou partii procvičil jednou týdně.

Když vám to poradí majitel posilovny, tak to přece musí být pravda ne?

Bohužel není…

Například pro začátečníka je ideální provádět trénink celého těla (full body), ve kterém procvičí každou svalovou partii 3x týdně a až později, pokud to bude v jeho zájmu, má smysl rozdělit trénink do více bloků.

Proto je velmi snadné cvičit trénink, který NENÍ IDEÁLNÍ pro vaši úroveň ani pro vaše cíle.

kalisthenika shyby perfetkní provedení

Často se také můžete dočíst, že vysoký počet opakování pro “rýsování”…

Ve chvíli, kdy děláte 15+ opakování na sérii, se přestane zvyšovat síla, svalová hmota a začne se zvyšovat svalová vytrvalost, to znamená doba, než se svaly vyčerpají.

Není to však vhodné pro budování svalů, zvyšování síly nebo pro udržení svalové hmoty při hubnutí.

Když trénujete vysoce intenzivní trénink (provádíte těžké cviky), zvyšujete rychlost metabolismu a také využíváte přebytečné tuky jako energii.

Proto i když chcete ZHUBNOUT tuky nebo NABRAT svaly, je ideální provádět silový trénink.

Chcete pouze zhubnout nebo mít sportovní postavu?

Špatný výběr cviků v tréninku

Každý cvik v tréninku by měl mít svoje opodstatnění a plnit svůj účel.

Mít v tréninku cviky, o kterých nevíte, proč tam jsou, nebo naopak tam nějaké chybí, může podstatně zpomalit Váš progres.

Pokud chcete trénovat např. front lever, tak většinou nestačí pouze provádět izometrické držení, ale také je ideální provádět dynamický cvik či jeho negativní provedení pro prolomení stagnace.

I poté to však nemusí stačit a může být potřeba zaměřit se na slabiny jako lopatky, jádro, biceps apod.

Takové cviky se mohou zaměnit za zbytečné cviky, které můžete momentálně provádět.

Věřím, že to takhle dělá většina lidí. Začnou se zajímat o cvičení a stravu, a jdou hledat články a videa na internet.

Přečtou si článek o nějaké dietě, podívají se na youtube a začnou provádět trénink podle videa.

Bohužel hodně lidí, co cvičí, nemá představu, jak z toho vytvořit FUNGUJÍCÍ CELEK a mít neustálý progres.

Jak už víte, byl jsem na tom stejně a trvalo mi roky, než jsem si to dokázal dát všechno dohromady, propojit to a vytvořit fungující systém.

Toto je důvod, proč vznikla služba:

KALISTHENIKA ONLINE TRÉNOVÁNÍ

Pomohu vám přeměnit postavu pomocí kalistheniky

Můj cíl je, předat vám můj systém v oblasti trénování s vlastní vahou a stravování, které jsem získával řadu let. Proto jsem připravil unikátní službu, ve které vám chci pomoci s přeměnou těla a naučení cviků s vlastní vahou.

Záleží pouze a jen na vás, jestli chcete zhubnout, nabrat svaly nebo se naučit různé cviky v kalisthenice. Také zpevníte postavu, zesílíte mezilopatkové svaly a tím si zlepšíte držení těla, které má mnoho lidí ze sedavého životního stylu ochablé.

K dispozici dostanete tréninkový plán, stravovací plán, moji osobní podporu a předpřipravené nástroje jako tréninkový log, do kterého budete zapisovat pokrok, návod, jak si vytvořit kladný návyk, cviky s předlohou a popisem správné techniky, tabulky pro měření těla a mnohem více.

Ale pozor nejedná se o to, že vám pošlu vytvořený plán a už o mně neuslyšíte, ale o dlouhodobou spolupráci, ve které na vás budu pečlivě dohlížet.

Nemusíte se bát, že cviky nezvládnete, protože vždy existuje snazší varianta, kterou dokáže provést opravdu každý.

V případě jakýkoliv problémů vám poradím a plány upravíme.

Služba “KALISTHENIKA ONLINE TRÉNOVÁNÍ” obsahuje:

Úvodní konzultace – 30-60 minut, kde probereme vaše cíle a cestu kterou se vydáme.

Tréninkový plán ať už jste úplný začátečník nebo zkušený atlet, který se chce naučit pokročilé cviky

Stravovací plán – ať už jde o hubnutí, nabírání svalů nebo udržování váhy pro maximální sílu

90 dní podpory  budu na vás osobně dohlížet pro co nejlepší výsledky. (TRÉNINK a KOMPLET)

Zásobník cviků  profesionálně navržené digitální postavy pro co nejvěrnější vyobrazení techniky. (TRÉNINK a KOMPLET)

Pracovní tabulky v excelu – pro úpravy a sledování vašeho pokroku v trénování a stravování

Konzultační dny – budeme spolu 2x týdně v kontaktu, kde budeme probírat cokoli vás bude zajímat (TRÉNINK a KOMPLET)

Konzultační hovory – 15-30 min, kde probereme a upravíme plány každý měsíc. (TRÉNINK a KOMPLET)

Kontrola cviků – pošlete mně nahrávky cviků a já vám řeknu, jestli vše provádíte správně. (TRÉNINK a KOMPLET)

Upravování plánů  pro nekončící progres, budeme plány podle potřeby upravovat. (TRÉNINK a KOMPLET)

Bonusy zdarma  k dispozici dostanete materiály, ze kterých budete čerpat i po ukončení naší spolupráce.

Všechny materiály můžete prohlížet a upravovat v telefonu, tabletu nebo na počítači.

START

1690

Tréninkový NEBO stravovací plán bez podpory

TRÉNINK
STRAVOVÁNÍ

Zabezpečená platba

TRÉNINK

2990

Tréninkový plán

Podpora 90 dní

Skype hovory

CHCI ZAČÍT…

Zabezpečená platba

KOMPLET

4990

Tréninkový plán

Stravovací plán